Alacakaranlık (Twilight)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 10:50 am




Yönetmen: Catherine Hardwicke

Senaryo: Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer(kitap)

Görüntü Yönetmeni: Elliot Davis

Müzik: Carter Burwell

Yapım: ABD, 2008

Oyuncular

Kristen Stewart ... Isabella Swan

Robert Pattinson ... Edward Cullen

Taylor Lautner ... Jacob Black

Charlie Swan ... Billy Burke

Peter Facinelli ... Carlisle Cullen

Kellan Lutz ... Emmett Cullen

Elizabeth Reaser ... Esme Cullen

Nikki Reed ... Rosalie Hale

Ashley Greene ... Alice Cullen

Jackson Rathbone ... Jasper Hale

Cam Gigandet ... James

Rachelle Lefevre ... Victoria

Edi Gathegi ... Laurent

Anna Kendrick ... Jessica Stanley

Michael Welch ... Mike Newton

Justin Chon ... Eric Yorkie


KONU::
Isabella Swan Washington'ın, yağmurun hiç dinmediği küçük kasabası Forks'a taşınır. Bu şimdiye kadar aldığı en sıkıcı karar gibi görünmektedir. Fakat gizemli ve çekici Edward'la tanışması hayatını heyecanlı ve tüyler ürpertici bir hâle sokar. Edward şimdiye kadar, içinde yaşadığı küçük toplulukta vampir kimliğini saklayabilmiştir. Ancak artık kimse güvende değildir, özellikle Edward'ın en çok değer verdiği insan olan Isabella... İki sevgili kendilerini tutku ve tehlike arasında dengede duran bir bıçağın en keskin noktasında bulur.
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 10:51 am



+ +




+ +




+ +
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 10:52 am



















avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 10:53 am
















avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 10:54 am

+ +

+ +

+ +
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 11:03 am

Hiç izlemedim bu filmi Laughing
Böyle vampirler flan bana çok saçma geldiği için izlemedim..merakta etmiyorum hiç..genelde herkes çok seviyo ama bu tür filmleri hiç izlemediğim için bunu da izlemedim..umarım bi gün izlerim.Wink Ve beni yanıltacak kadar güzel bi film çıkar..Wink
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Admin Bir Çarş. Nis. 15, 2009 11:15 am

Rock Star demiş ki:
Hiç izlemedim bu filmi Laughing
Böyle vampirler flan bana çok saçma geldiği için izlemedim..merakta etmiyorum hiç..genelde herkes çok seviyo ama bu tür filmleri hiç izlemediğim için bunu da izlemedim..umarım bi gün izlerim.Wink Ve beni yanıltacak kadar güzel bi film çıkar..Wink

Ben filmi izledim, kitabı da okudum, merak ne yaparsın.
Favorilerimden diyemeyeceğim açıkçası Very Happy
Ama film hakkında gerçekten sinirimi çok bozan birşey var o da filmin bazı hayranları. (söz meclisten dışarı, yani Esin'cim senden Wink zaten sen öyle değilsin)
Bazı hayranlarda acayip bir şekilde vampir veya kurtadam olma isteği var. Bu bana aşırı bir saçmalık, aşırı bir kişiliğini yerine oturtamama gibi geliyor. Bu nasıl bir kişiliktir de sırf çok güzel olmak veya ölümsüzlük uğruna insan bir canavar olmayı göze alır. Zenginlik için hırsızlık yapmaktan hiçbir farkı yok bunun.
Ayrıca hayranların %95i de filmin değil Edward'ın hayranı (Robert da demiyorum yani Edward)
Kitap sürükleyiciydi bir çırpıda bitirdim ama 3. kitaba gelince sıkıntı bastı ve bıraktım.
avatar
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 297
Kayıt tarihi : 04/04/09
Yaş : 23
Nerden : Revolutionary Road

Kullanıcı profilini gör http://katewinsletfan.bosfforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Çarş. Nis. 15, 2009 1:04 pm

Söylediklerine tamamen katılıyorum cnm..benim tarzım olan bi film değil zaten..Vampirler flan hep çok saçma gelmiştir bana..bu film yüzünden vampir olmak isteyen kişilerin olduğunu da bilmiyodum..duymamıştım daha önce..
Sanırım çocuk zekalı olan kişilerin bi hayal ürünü olsa gerek bu tür düşünceler.
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  __Cullen__ Bir Çarş. Nis. 15, 2009 4:44 pm

Bu sinir bozucu fanlar konusunda sizlere kesinlikle katılıyorum öyle idiotlar varki gerçekten çok şaşırıyorum...
Mesela geçenlerde bir yorum gördüm ve inanamadım yorum aynen şöyleydi"Edward Bella dan ayrılsın"böyle saçma bir yorum olabilir mi?!
Sevgili yazarımız Stephenie Meyer bu kitabı 3 tema üzerine kurmuş...Aşk,sevgi,masumiyet...Ve bu sevgili hayran Edward Bella dan ayrılsın diyor!!
Hadi bunu geçtim beni en çok deli eden topluluk Edward'ı çok yakışıklı olduğu için seven topluluk...Edward'da mükemmeliğin ötesinde yakışıklı olmasından çok daha fazlası var...O Bella'yı o kadar çok seviyordu ki ne kadar acı çekeceğine bile bile onu terk etti,onun öldüğünü zannedip kendini öldürmek istedi...Bella o gidince zombi gibiydi hatta"O gidince herşey biterdi...Aşk,hayat biterdi" diyebilecek kadar Edward'ı çok seviyor...
Twilight' Twilight yapan Edward ve Bella'nın sonsuz aşkıdır bence ve bunu anlayaman fanlar zaten fan olamamıştır onlar popüler kültürün etkisinde kalıp millete hava atmak isteyenlardir...
avatar
__Cullen__

Mesaj Sayısı : 116
Kayıt tarihi : 04/04/09
Yaş : 23
Nerden : Robert ♥ Kristen

Kullanıcı profilini gör http://krisrobfan.bosfforum.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Alacakaranlık (Twilight)

Mesaj  Rock Star Bir Perş. Nis. 16, 2009 11:17 am

Evet, çok güzel anlatmışsın cnm..Wink
Tamamen katılıyorum anlattıklarına.

Gerçek Twilight fanları belli zaten..keşke herkes senin gibi düşünebilse.
Ve keşke herkes oyuncuyu, güzelliğine yada yakışıklılığına göre değil de oyunculuğuyla değerlendirebilse.
avatar
Rock Star
Admin

Mesaj Sayısı : 284
Kayıt tarihi : 05/04/09
Yaş : 28

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz